Roadtrip till LA

För två helger sen drog vi till LA, Jasmine och jag hyrde bil och tog med oss Melina, Sigrid och Emelie på en roadtrip. Först åkte vi till Hollywood Boulevard och gick runt på Walk of fame och kollade in stjärnorna, inget speciellt egentligen faktiskt, iallafall inte som jag hade förväntat mig. Sen så såg vi inte de stjärnorna som vi ville se för att vi var lite stressade över att hinna med allt annat. Vi åt väldigt goda hamburgare på Hard Rock Café, dom har förövrigt underbart goda hamburgare överallt här!!

Efter det åkte vi till Griffith Park och kollade in Hollywood-skylten, fick promenera upp en bit efter att vi hade parkerat bilen, kom ganska nära men vi hade nog kunnat komma närmre om vi hade valt en annan väg. Vi var där i några timmar och tog massa bilder och njöt av utsikten. Sen åkte vi till Beverly Hills, strosade runt och åt på Cheesecake Factory. Bra dag helt enkelt med bra sällskap! Vill till LA snart igen och gå på Universal och massa annat kul, hoppas det blir av innan jag åker hem.
 
 
 


Ååå gumman, vad mycket roligt och härligt du får uppleva. Det var nog bra att du kom iväg till slut.. men vi saknar dig jättemycket ska du veta <3
Puss puss!!

2013-03-07 | 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback